Dokonalý interiér není všechno

Zamysleli jste se někdy nad tím, co nebo kde je domov?

Pokud ne, tak období vánoc je k tomu jako dělané. Já si to naplno uvědomila teprve asi před měsícem, když jsem byla u tety (BTW takhle pozitivního jako je moje teta poznáš max. 1x za život, takže díky za ní)...

Foto by Marian Mrozek


JE ÚPLNĚ JEDNO, jestli máte byt / dům vybavený podle nejnovějších trendů, jestli máte vždycky perfektně uklizeno, ve váze čerstvé květiny a na talíři jídlo, které by mohlo s přehledem konkurovat kdejaké nóbl restauraci. Mnohem důležitější je fakt, jak se doma cítíte. Je to místo, kam se rádi vracíte, jste tam sami sebou, cítíte se tam dobře, uvolnění? Nebo vám snad už někdy někdo řekl, jak je mu u vás fajn? No tak gratuluji! Máte DOMOV s velkým D!

Nebudeme si nic nalhávat 😄 i mě by se líbilo bydlení jako vystřižené z časopisu, které se skvěle vyjímá na Instagramu. A vlastně si ho hodlám i vytvořit, ale slibuji, že vždy budu pracovat na tom, aby u mě doma nechybělo TO KOUZLO DOMOVA.... Ne vždy totiž platí, že dokonalá zlatý klec = rovná se Domov...



Domov je totiž tam, kde...
... nechybí LÁSKA a POROZUMNĚNÍ
... jsem SAMA SEBOU (veselá / smutná / v teplácích nebo nahatá 😃 / zranitelná ...)
... kde je chvilka na OBJETÍ, POLIBEK či POHLAZENÍ vždycky na prvním místě
... mám vždycky DVEŘE OTEVŘENÉ
... jsou víkendy ve znamení SPOLEČNÝCH SNÍDANÍ

A co vy a domov? Souhlasíte se mnou nebo byste to ještě o něco doplnili?

Šťastné a veselé děcka!
Vaše (poslední dobou stále zamyšlená) eM.


Komentáře

Oblíbené příspěvky