Postřehy z For Archu 2017



Když jsem na chodívala na střední (studovala jsem stavárnu, jen abyste byli v obraze 😊), byla pro mě návštěva For Archu jenom možností, jak si zkrátit den „ve škole". No upřímně, nebyla jsem jediná 😆 Takže jsme celý veletrh vždycky rychle prošli, nabrali hromadu propisek, sem tam nějaký leták, který se hodil k projektování a hurá na pivo!

Teď už jsem ale velká holka a na For Arch chodím omrknout opravdu důležitý věci, jako třeba projekty domů, okna, dveře, střešní tašky a taaak. A co že mě to tam letos zaujalo?

OKNA, OKNA a zase OKNA

K těm mě zatáhl manžel, protože si nechal zpracovat nabídky od několika firem a tak ho zajímalo, jak okna v reálu vypadají. A víte co? Oni jsou fakt pěkný!

Ještě do nedávna jsem si totiž myslela, že jediný, o čem budu rozhodovat je, jestli decor dřeva nebo bílá klasika. O tom, že si budu moci vybrat i jaký bude mít rám tvar, se mi ani nesnilo. Jestli plast, dřevo, hliník a nebo nějakou kombinaci vám asi neporadím, ale povím vám jedno... Okno je designový prvek, který dokáže správným způsobem podtrhnout styl každého domu, stačí je jen správně vybrat.
I takhle minimalisticky může rám okna vypadat
Zdroj: https://www.internorm.com/cz-cs/produkty/okna.html

Když byly okna, nesmí chybět ani DVEŘE


...a to bez zárubní! Nejdřív jsem k nim byla skeptická, ale časem se mi dostaly pod kůži. A asi pro ně najdu využití. Působí jako takové skryté otvory ve zdi (a to tajemno mě láká 😃). I když to neplatí vždy, záleží samozřejmě na tom, jakou barevnou kombinaci zvolíte. Kreativitě se meze nekladou a tento systém přímo vybízí k hravosti. Co říkáte?


Zdroj: eclisse.cz

Zdroj: archiproducts.com

Zdroj: eclisse.cz
No a to je pro tentokrát vše. Samozřejmě toho zaujalo víc, hlavně teda firmy, který mají pěkný katalog, že jo! 😃 

Z letošního For Archu tedy odcházím s jasnou představou o tom, jakou bude mít barvu dveří, jak budou vypadat vchodové dveře, okna a plot a ostatní je zatím ve hvězdách.


Pac a pusu!
Vaše eM.

Komentáře

Oblíbené příspěvky