Vražda v Počernickém pivovaru


Miluju budovy s příběhem, s historií. Vlastně ani nevím, čím mě tak přitahují, ale vždycky bych je nejradši prolezla od sklepa po půdu, prohledala každý kout a jako detektiv odhalovala jejich tajemství. V hlavě se mi samozřejmě taky hnedka rodí nápady, jak by se daný prostor dal zrekonstruovat, předělat a zvelebit. Všeobecně mě baví, když se moderní pojetí interiéru skloubí s něčím „starým“. Proto moje srdce zaplesalo, když jsem poprvé vstoupila do Počernického pivovaru.


Historie v moderním pojetí

Když jsem o Počernickém pivovaru slyšela poprvé, šla jsem ho hnedka omrknout na sociální sítě a fotky pivovaru, které jsem tam viděla, ve mně hned vzbudily touhu, objevit něco víc. A musím uznat, že to rozhodně byla trefa do černého. Hned při vstupu do pivovaru vás zaujme vzdušný prostor s dostatkem přirozeného světla. Atmosféru celého prostoru dotváří dřevěné trámy, a že jste v pivovaru, poznáte díky dominantním měděným varnám. Měděná je stále v kurzu a prostoru dodá moderní nádech. Jediné, co bych vytkla, jsou lustry. Ty jsou na interiér až moc honosné a ani k prostředí pivovaru se podle mě nehodí. Výsledkem je povedený nadčasový interiér citlivě vsazený do historické budovy pivovaru. Takže až budete mít chuť načerpat inspiraci a ještě si u toho dát dobré pivo, víte kam vyrazit.



Tajemné podzemí

Při vstupu do sklepů pivovaru je k vidění poklad, který tady objevili při rekonstrukci. V podzemí Počernického pivovaru se skrývá pět ledových sklepů, které mají stálou teplotu a jsou tak vhodné pro zrání piva. A právě tady se stála vražda! Ale ne opravdická. Vražda v Počernickém pivovaru je interaktivní divadelní představení. To přímo pro prostory Počernického pivovaru připravila a zrežírovala Stáňa Jachnická. Hru v pivovaru pořádají jak pro jednotlivce, tak i formou teambuildingu pro 30 lidí. Dáte si vynikající večeři o třech chodech, zapíjíte jí počernickým pivem a než se nadějete, stanete se svědky vraždy, do které vás vtáhnou svými hereckými výkony známí herci, jako třeba Otto Rošetzký nebo Miriam Chytilová.



Že nemáte nic v plánu na 14. 4. a 18. 5.? Tak to koukejte napravit a utíkejte oprášit své detektivní schopnosti do Počernického pivovaru.

Komentáře

  1. Nemyslím si, že takovýto interiérový design bych nazvala vraždou. Je to přeci jen také cesta a každý si může vybrat jak chce mít svůj interiér zařízený. Určitě bych neodsuzovala hned interiér bez toho aniž bych znala důvod proč si tak daný člověk vybavil svůj vnitřek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vražda v Počernickém pivovaru je název interaktivní divadelní hry :) není tím myšleno nic proti celkovému interiéru pivovaru.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky